KumsAlyaa evet evet hareket şimdi çok ufak ya bir gün hissedersiniz üç gün hissetmezsiniz bazen daha uzun hissetmezsiniz çok normal ve evet kasıklarda hissetmeniz çok normal ya eliyle vuruyor ya da ayaklarıyla ya da hopluyor benim öyle pıt pıt vurduğu anlarda ben doktor kapısında beklerken eşime derdim şu an hareket ediyor ultrasonda da o an hareketi yakalardık keşke buraya video yükleme şansımız olsa atardım biz hep telefonla çektik o hareketleri ve biraz büyüsün daha net algılayacaksınız çok güzel bir duygu