Rainak yok yok 33-0a dek dikkatli ol sonra ayaklanabilirsin dedi. O anlamda söyledim.
Açıkçası ameliyat oldum. Kanamam da oldu biraz. Yaşım da var. Tedirgin olduğumdan epey yattım ben. Evden zaten çıkmadım da tuvalete, duşa, yemeğe. Bazen yemeği bile yatakta yedim. 28. Haftadan sonra bi rahatlama geldi tabi :) ayaklandım. Gene evden çıkmadım ama evde serbest dolaşım halindeyim. Otur kalk, yemek yap bişiler yap şeklinde. Ama benim gibi olup kendini yormadan rutine devam et dedikleri de oluyor. Şeker çıksa Allah korusun yarım saat yürü de dicek. Gebelik kişiye özgü tabi. İmkanınız varsa dinlenin