Kızlar bütün gece uyuyamadım sürekli tuvalete kalktım idrar için , dünden beri kan geliyordu doktor nişanım olduğunu söyledi ama o kan pembemsi bi kandı. Ama bu gece daha çok şiddetlendi ağrılarım çok fena bel ağrım var ve kasıklarım ağrıyor kalçalarımda öyle ve ped takmıştım durumu takip etmek için hala kan geliyor biraz koyu renkte ne yapmam lazım anlamadım, doktor normal böyle olması dediği için dün , şimdi hastaneye de gidesim gelmiyor aynı sıkıntıdan dolayı