Hayalleronline 4 haftalikken yirmilik agrisi cektim. Antobiyotik verdi doktor ancak kullanmak icime sinmedi. Sarimsagi ortadan ikiye yarıp o sıvı kısmını dişimin ustune bastirdim tuzlu suyla gargara yaptim. 2 hafta sonra gecti agrisi. Gebelikten sonra emzirme doneminde sakincasi yoksa cektirecegim.