Miracleee Yine dayanamayıp tuvalete kalkmisken testi aradan çıkarayım dedim. Çok sabırsızım zaten. Çizgi görüyor musunuz. Şimdi yaptım testi. 🥰 Geçen ay kimyasal geçirdim 😔 
rumeysabay Miracleee sanki orda bı çizgi var gibi 😍 yarım saat önce aynı testi yaptım ve ben gördüm çift çizgiyi. inşallah seninki de doğrudur canım
Mavidunyamm Miracleee evet var görünüyor benimki de böyleydi 🥰 hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🤲
Elifsu01 Miracleee 2. Resimde daha da belli hayırlı olsun canım daha yeni ondan silik. Erken gebelik testi ile de yapabilirsin, ya da direk kan testi 😁
Miracleee rumeysabay hayırlı olsun canım gözün aydın. Sağlıkla doğurmak büyütmek nasip olsun. 🤲 Çıplak gözle daha net tabi çizgi. İnşallah vardır canım çok sağol cevabın için 😘
Yumiyumi Ayyy benimkide böyle zorla görüyorum 🥹 Reglim 1 gün gecikince yapmıştım inşallah vardır kuzum ikimizdede 😍 
bademli_puding Miracleee canım bi kaç gün sonra tekrar yap erken gebelik testi yap onda daha net çıkar
Miracleee Analikonline kızlar çok sağolun. Tek ben görüyorum sanmıştım. Rabbim herkese doğru zamanda hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin,🤲