Kaahvelii Leylazerr iyi ki 30 ekim izmir depremine denk gelmemissin canım bana ondan sonrası sanki deprem değilmiş gibi geliyor alışıyor insan 😑 Rabbım beterinden korusun 🙏
Berelfgun Çok kötüydü tam tuvalete kalkmıştım. Hala titriyorum allah korudu şoka girdik ki ben dağda oturuyorum ona rağmen Çok fena salldı
Esssssss Yasolinnn bende öyle dedim ya. Bende beyazevlerde oturuyorum Buca merkezliymis zaten o 5.1 Bende kitlendim kaldım şu an karnımda aşırı Bi ağrı var
Elifmelis45 Manisa da oturuyorum çok kötü sallandı zaten uyuyamiyordum şimdi hiç uyuyamiyorum 😒 Allah m sen koru 🤲
Zeynep_Asellll Elifmelis45 Dağa yakınız bir de onunla alakası var mı bilmiyorum ama sanki izmirde değilde özellikle manisada olmuş gibi hissettik biz
healthymoms gbdl2023 gülmeye çalış canım yani hiç değilse gülümse. gülünce vücut serotonin salgılıyormuş direk bebeğe etki etmesin
Elifmelis45 Zeynep_Asellll dedim kesin bizim semtte oldu o kadar sallandı ve uzun sürdü gardırobun sesinden daha çok korktum insan bir yere de kacamiyo Rabbım korusun bizleri evlatlarımızı 🤲😔
Hatiyce Yüzeye cok yakın.. Allah beterinden esirgesin dolabın sarsıntısına uyandım yeni yeni sakinleşebildim aprtman asağıya indi dondum kaldım cok korktum :(
Gmz28 healthymoms iyiki hareketlendiler bucadayim öyle korktumki bagirmisim sonra korktum bebege bir sey olur diye ona da korktum Allahtan hareketlendi yavrum Allah beterinden korusun
123mirza Gmz28 benimde ilk bir saat hicbisey hissetmedim yataktan hangi şekilde nasıl çıktığımi dahi bilmiyorum Allahım korudu şükür iyiyiz ama sancılarım gelip gidiyor ara ara hareketlendi bayağı bugünde 40 haftalık olduk tam :(
Yasolinnn Kızlar hastaneye gitmek zorunda kalan varmı korkusu sancı getiren? Ya ben çok korktum inceden ağrım var dayanılmıcak gibi değil ama korkuyorum bebeğe bişey olur mu
123mirza Yasolinnn benimde aynısı canım inceden böyle bebek hareketleriyle sancı gaz sıkışması benzeri ince sızlamalar var Allahım korusun
Prenses34_annesi Zeynep_Asellll Rabbim bu günlerin yüzü suyu hürmetine bizleri korusun Allah’ım beterinden saklasın inşallah çok geçmiş olsun 🥰
123mirza Yasolinnn bende gaz sancısı varya doğum belirtisi yok ama açıklığın varmı yokmu bilmiyorum akşam acile giriş yapicam kontrol için bakalım ney bu gelip gidenler