Kızlar 40+1 deyim 2.gebeliğim.
1.si de normal doğum oldu bu da öyle olcak Alah nasip ederse
Bebeğim çok ama çok hareketli bir bebek ennnn başından beri.
Öyle hareketli ki sadece uyuyabildiğimde duruyor uzaylı mı canavar mı doğurucaksın bu ne diyolar o derece…
Geçen hafta kasılmam oldu hareketleri azalınca gittim nst de hareketlendi 3 cm e yakın açıklık var ama 2.gebelik olduğu için normal dedi doktor
Dün yine kasılmam oldu beliöde bacaklarımda adet sancısı gibi ağrılar oldu zor sabahladım
Bugün çok feci hareketli sanki derimi yırtıp kendisi çıkıcaö 2 aaattir bir kere bile duröadı vajinama aşırı baskı yapıyor iğneler batıyo sanki.
Bu hareketleriyşe suyunu falan patlatır mı?
Doğum yaklaştıkça kasılıp hareketlerinin azalması gerekmiyor mu?
Ben ilk doğumumda 1 cm açıklıkla hiç ağrım sancım yokken suyum gelmeden suni sancıyla doğum yaptım bebeğim de az hareketliydi şu an anlayamıyorum bu yüzden.
Asla durmuyor derimi yırtıcak sanki.Böyle hareketliykem doğum başlar mı suyu patlar mı?