39+3 oldu akşam biraz adet sancısı gibi olmuştu ama geçti sonra eşimle çıktık yürüyüş yaptık merdiven inip çıktım vs sonra ilişki yaşadık yani gelsin diye herşeyi yaptım resmen ve yaklaşık 2 saattir sancılarım var bel ağrım var ama sancılarım çok şiddetli değil napsam bilemedim