Kızlar geçen hafta detaylıya girdim 700tl para ödedik doktor hiç konusmuyor bakıyor not alıyor yarım saat baktı tek kelime etmedi bize cinsiyeti hakkındada hicbirşey demedi sonra kalk dedi temiz sağlıklı bu kağıtları doktoruna ver dedi gönderdi bizi.. Cinsiyet hakkında falan söylemezlermi birşey ??