Ladyss Merhaba hanımlar, 1 yılı geçkin bebek deniyoruz. Bu ay rahim filmi çektirdim. Yumurtlama gününden 8 gün geçti ve bel ağrım ve hafif kasık ağrılarım oluyor. Döllenme belirtisi başlar mı bu kadar erken
Asli9492 Ladyss benimde oyle agrilarim var. bende 10 gun var ama hafifden ara ara on ve arka hissemden sanci gibi agrilar oluyor. Insallahki hamile oluruz🙏🏻🙏🏻
hambostanimEymen Adetime iki hafta kala ben de öyleydim karnımda sertleşme de vardı kasıklarım ağrıyordu sürekli adet tarihim geldiğinde gecikme oldu adet olmadım meğerse gebeymişim🤷🏻♀️😅 inşallah seninki de öyledir. Ben de aynısını yaşadım