Merabalar canım annişler .öncelikle ben gebe değilim .2sene önce spiral taktırdım geçen ay kanamam olmadı sadece kahve rengi çamur gibi gecirdim adeti .bu ayda olmam lazimken olmadım ara kanamalar oluyor damla şeklinde başına gelen oldumu acaba spirallemi alakalı daha öncesinde böyle hiç olmadı ilk kez yaşıyorum.bilgisi olan yazsın lütfen 👋