fatmaeldmr bende 33+3 gündeyim. Söylediklerinin hepsi bendede var. Gayet normalmiş bu belirtiler. Benim bebiş 29. Haftadan beri baş aşağı pozisyonunda baskı yapıyor kasıklarıma hissediyorum. Özellikle akşamları ve gece yattığımda kasıklarımda sancı ve batmayı daha çok hissediyorum. Korkmana gerek yok yani 🙂