Arkadaşlar merhaba. Spinal sezeryan da ağrı acı hissetmeseniz de baskı hissediliyor mu? Ve doğum sonrası kanama kontrolleri çok sancılı geçiyor mu uyuşukluk olduğu için fazla hissedilmez diye düşünüyorum ama ameliyat sonrası uyuşukluk ne kadar sürede geçiyor? Sezeryan olanlar nasıl ilerledi yazar mısınız?