Karadasesra Tuanad benim bebeğim erkek ben ilk 3 ay sürekli uyku hali haricinde hiç bi belirti yaşamadım ama cinsiyeti o şekilde anlayamazsın arkadaşımında erkek o çok kötü hamilelik geçirdi doğuma kadar mide bulantısı yaşadı
Bltirm Tuanad cinsiyet belirtiyle anlaşılmaz ki :) örneğin bi arkadaşım kızına hamileliğinde 6 ay istifra etti. Kız olursa bulantı çok olur diye batıl inanç mevcut. Benim de kızım olacak hiç öyle bi problem yaşamadım 21. Haftamdayım.
EmineDefneGokce Tuanad ilk çocuğumda asla kusmadım bulantım olmadı 9 ay hamile değil gibiydim full ekşi yerdim İkinci çocuğuma hamileyim mide bulantım 3 ay sürdü herşeyden tiksindim fulll tatlı yiyorum özellikle 6. Aydan sonra İkisinde kız😂
Mtoksz Sivri göbek erkektir derler benimki erkek ama yuvarlak göbeğim. Ekşi yiyenin kızı olur derler tatlıyı ağzıma süremiyorum ekşi yiyorum sadece. Bi çok örnek var böyle. Cinsiyet belirtisi denen şeyler saçma genellemelerden ibaret