Kizlar bugün belim ve sırtım aşırı ağrıyordu ve halinin üzerine azcık uzanayim dedim biraz uzandım yan falan döndüm belime iyi gelir diye sonra hafif doğruldum karnıma Bi baktım sip sivri yani belli bir bölümü bildiğiniz bebeğin şeklini almıştı korktum hemen kalktım düzeldi belki bu her zaman olan ve normal bisey ben ilk defa farkettim ama çok korkunç Bi goruntuydu sonra yatak odasına gidip yatağa yattım kalkiyormus gibi dogruldum yine aynı şey oldu acaba her gün yatarken falan böyle mi oluyor siz farkettiniz mi bu durumu beni biraz korkuttu açıkçası