Bende aynı durumdayım kızlar bir gün rahat uyusam ertesi gün uyku yok bana ya da sabahın köründe erkenden uyanıyorum bel ve bacak ağrım oluyor sürekli bu aralar grip oldum birde evde de problemler var hepsi bir oldu ne kafam rahat ne vücudum bu şekilde nereye kadar gidecek bilmiyorum