Tgbabsra 35+2yiz canim 2 gün bendede azalma oldu hareketlerinden uyuyamadigim bebegimin persembe randevum vardi gittim sanci ve 2 cm açıklıkla yatirildim ciger gelistirici ve antibiyotik verdiler.her hareketini her sanciyi iyi degerlendirmek gerekiyo ilk gebeligim acemilik cok.gecmis olsun umarim hersey yolundadir.