Udu Ateş ölçer alıcaz ama çok kararsız kalıyorum yenidoğan için braunun hangisi daha iyi kulak kucuk oldugu icin net sonuc cikmaz diyolar koltukalti olanda zor olur diyolar bilemedik bi türlü kullanıp memnun kalan , fikri olan varsa yardımmmm
ilayda_nurrrr60 Udu bugün aldım daha e bebekten baby me nin yorumları çok iyiydi 290 küsürdü ne bileyim bu kadar pahalıya gerek yok diye düşünüyorum çünkü sürekli kullanışcak bişey değil bi tanede 30 40 tl ye koltuk altından olanı alcam en iyi ateş popo arasından ölçülüyo ikisi yeterli diye düşünüyorum
Karadasesra Udu ben omron marka aldım hiç bu kadar para vermeye değmiyo ablam eczaneci omronu ablam tavsiye etti bide bebeklerde öbemli olan iç ateş dedi onun içinde kulaktan ölçer tavsiye etti
Plnpars Udu alttakinde yenidoğan düğmesi de var kullanıyorum çok memnunum 2 sene önce 450 ye almıştım çok zamlanmis
ilayda_nurrrr60 ilayda_nurrrr60 canım koltuk altına kar gibi iki poponun arasına sıkıştırıyomuşsun ebe arkadaşım demişti aslında en iyi Ölçülen yer popo diye o yüzden bende o şekilde aldım yinede senin tercihin bütçen iyiyse al tabiki ama sürekli elinin altında kullancağın birşey değil diğerlerinide sürekli kullanmıycağın için bi yanlış arza verceğini sanmıyorum
Udu Karadasesra benim gönlümde kulaktan yana ama bi arkadas yenidogan kulak kucuk oldugu icin net algilamiyo demisti o yüzden aklim karisti
Karadasesra Udu ona göre tasarlanıyo zaten kulak temizleme çubuğu gibi taaa dibe sokmana gerek yok hafif bi şekilde giriyo kulaktan içeriye
Plnpars Udu ben oğlun 1 yaşındayken aldım amanbutun konu komşu ucundan aldı beraber kullandık hepsi çok memnundu