Bende de aynı durum var hatta bende 15. Haftada başladı hamilelikten dolayı vücut ödem topluyor o ödemde kaslara baskı yaptığı için uyuşma karıncalanma hatta bende yanmada oluyor bazen ellerimde yüzük parmaklarım kapanıyor açılmıyor doktor bana tetik parmak dedi doğumdan sonra geçecek dedi magnezyum verdi içtiğim zaman biraz azalıyor ama sabah uyandığımda elimi kapatamıyorum yavaş yavaş yormadan egzersiz yapıyorum açıp kapatıyorum herhangi bir sorun başladığında biraz hareket ettir aç kapa düzeliyor başka çare yok sanırım doktorum takma kafana geçer diyor ama bazı zamanlar çatalı bile düşürüyorum elimden tek çare egzersiz birde bana magnezyum verdi ama doktoruna sormadan magnezyum içme