EdaGmk Su gelmeden önce bi belirti olur mu? 29 haftalığım erken doğum riski var. Suyum öyle birden mi gelir yoksa sancı mı olur?
funnymummy EdaGmk sancı olmadan da gelir cnaım endişe etme gelmez inşallah ama şüphen olursa ihmal etme benim çok erken hafta gelmişti ne sancı ne başka birşey yoktu
Ela-123 EdaGmk kişiye göre değişir. Benim ilk hamileliğimde sabah uyandım ayağa kalkmamla birlikte bir anda sanki sürahiden döker gibi akmıştı ama bazı kişiler de sızma şeklinde de olabiliyormuş.
Blossoomm EdaGmk ben 39 haftalığım ve saat 16 civarı suyum gelmeye basladı hastanedeyim henüz ağrım yok ama su geliyor bakalım ben doğururum inşallah rabbım sada hayırlısını nasıp etsın korkma
El123 EdaGmk valla canm ben 40+1 de gece uyurken saat 3 te geldı sancı fılan hıc bısey bılmem belirtirde yoktu suyun gelnce anlıyosun zaten cok yuksek bı basınc oluyo
funnymummy EdaGmk plasentada yırtık delik oluşmuş doğru düzgün bir şey söylemediler kötüyü düşünmeyin siz herşey yolunda gider sizin için umarım 🙏
Blossoomm silenceee yok canım bir çay bardağı kadar felan akmaya başladı bende ve devamlı ara ara geldi
Helinozan Blossoomm bnde 28 haftalıkgm az once bnde de bi yarim cay bardağı kadar akti kıyafetimi degistirken
Blossoomm silenceee gözünüz aydın olsun🥰💐 bende baya bi suni sancı yedim ardından sezaryan oldum açılmam olmadı zor du benimde allah doğum yapacak olanlara yardım etsin inşallah hiç suni sancı yemeden rahat doğum yaparlar
Blossoomm silenceee allaha şükür geçti bitti de 🥰 şimdide bebeklerimiz bi 3 aylık olsalar diyorum😁😂 insan oğlu doyjmsuz😂😂 çok minik bebeğim ele gelsin istiyorum🥰😁