Bildiğim kadarıyla yanlış olmasın 10nun üstü gebelik ☺️ 2 gün sonra tekrardan kan verin 2 ye katlamasi gerekiyor değer. Benim kadın dogumcu arkadaşım 2 günde bir git kan ver 2 kez demişti hepsi 2 ye katlarsa sağlıklı gebelik düşüş olursa değerde sağlıksız demişti.. Rabbim inşallah gönlünüze göre versin.