Hamilelik fotoğraflarınızı kaçıncı haftada planlıyorsunuz? Veya kaçıncı haftada yaptırdınız? Keşke biraz daha bekleseydim dediğiniz oldu mu? Yoksa son haftalara bırakmak sıkıntı mı?
Bir yandan kararsızım ama bir yandan da sonradan çektirmediğim için pişman olur muyum diye düşünüyorum. İlk gebeliğim ama son da olabilir sonuçta.