duyguozbayrakci Merhaba hanimlar. 12+2 haftaliğız ve benim karnimda seğirme gibi değişik bir hissiyat var ama içten geliyor. Bilemedim bebeğimin hareketleri mi. Bu haftada hisseden oldu mu içinizde?
FatosNazim53 duyguozbayrakci bağırsak hareketleridir büyük ihtimalle. Ben 14+4 teyim hissetmedim henüz.
_almirasmom duyguozbayrakci 15. Haftada seyırme gıbı oldu 18. Haftada dısardan da ufak ufak olsa gozukuyordu /) 21 olduk hep vuruyo masallah🥰
_Deniz1 duyguozbayrakci zayıfsan hissedebilirsin ben 43 kiloydum 12 hafta da çocuk hareket ettikçe karnım ağrıyordu hissediyordum ama herkes bağırsak hareketi gaz vs dedi 14 hafta da net hissedilir oldu zaten karnıma bakınca bulunduğu yer görünüyordu orası şişiypr çünkü ve sert oluyor tekmeleri ben 15. Te hissetmeye başladım eşim 16 haftalıkken net hissetti elini koyup baban geldi diyor bebek tekme atıyor 😅 şuan 18 haftalığım her şey daha da net
duyguozbayrakci Sare_benan her an aklım orda muhtemelen dediğiniz gibi ama bi heyecan oluyor ilk çocuk olduğu için sanırım 😊
duyguozbayrakci _Deniz1 Çok teşekkür ederim canım biraz kilom var o yüzden biraz saha sabretmem gerekiyor henüz erken anladığım kadarıyla 😊 Rabbim kolaylık versin 💜