AfBek Kızlarrr bat bugündü ama hala adet olmadıımm Ama adet olacakmışım gibi kasıklarımda ağrı varrr Hayırlısı diyorum Rabbim isteyen herkese hayırlı evlatlar versin🌸
AfBek Temmuzda 3 aylık bir düşüğüm olmuştu üstüne iki adet gördüm Bu ay ovulasyonla değerlendirdim Hem umutlu hem umutsuzummm
Jaleisik Bende 19 Eylül’de rahim filmi çekildim sonuç temiz çıktı eşimde ve bende bir sorun yok sanırım psikolojik bı durum. Rahim filmi çekildiği ay olmadı bakalım bu ay nasıl sonuçlanacak adetime 2 gün var benimde içinde hem umut hem umutszuluk
Merverg AfBek kişiden kişiye değişir canım benimde hiç belirtim yoktu adet sancım vardı sadece çok azda göğüs hassasiyeti yani adet öncesi nasılsa aynıydı asla farkı yok
AfBek Merverg evet evet bende de şuan öyle önceki hamileliğimde de hiç anlamamıştım belirtiler öğrenince başlamıştı Bakalım hayırlısı artık😌
AfBek Lionmother rabbim hayırlıca bu ay yüzümüzü güldürsünn herkese sağlıklıca kucağına almak nasip etsin 🤭