Gulce0 hiçbir şey yapmana gerek yok hiç takılma bile bebekler emme refleksiyle doğuyor o nasıl emeceğini biliyor anneninde nasıl emzirmesi gerektiğini bilmesi lazım ucuna takma sen kahverengi kısmı tutup çocğun ağzına yerleştir böylece göğüs ucu yarası yaşamazsın da☺️