Yonca_trk zeynepikra_61 Rabbim bi kolaylıklar nasip etsin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 kasılmalarınız nasıl oluyordu tam olarak
Gurbetto zeynepikra_61 rabbim kolaylaştırsınlar inşallah ne yaptın ne ettin söyle bizde yapalım erken geldi bizimki gelmedi birtürlü
Evremmerve19 zeynepikra_61 ay benimde 37 +2 olucam 10 dk sonra nasıl bir kasilmaniz vardı benimde belimde bitmeyen bir ağrı var
zeynepikra_61 Yonca_trk zaten vardı düzene girsin diye bekliyordum 3 dk bir gelen belden kasiga sertleşme oluyordu 🙏🏻
zeynepikra_61 Gurbetto maalesef zaten erken doğum riskim vardı bu zamana zor geldim 🤭 bugün de biraz yoruldum sanırım 🤷🏻♀️
Meowmeow Allah sağlıcakla kavuştursun inşallah canım. Ben de 15dkya 37+3 olacağım ama tık yok. Neler yaptın yoksa erken doğum ihtimalin mi vardı?
Gurbetto Meowmeow bende aynıyım ama rahimde cok ağrım var kramp larım var karnımın altında ağrılarım gidip geliyor yrn kntrl bakalım
zeynepikra_61 Evremmerve19 belden kasıklara doğru ilerleyen sertleşme oluyordu ama uzun sürüyor dk arası kisalmisti 🤷🏻♀️🙏🏻