Sancım falsn yoktu bebek hareketlerinden dolayı azalma var dedim bide akıntı var şeffaf dedim parmakladılar nts de sancı çıkmadı kan falan aldılar yani şunu anlamadım yatışı kabul etmedim doğumhaneye erken diye parmakladılar kan getirdiler canımı sıkan konu bu !!!!! Eve geldim bide imza atıp ben çocugun durumunu öğrensem yeterdi ya bu şu an nişanmı oluyor ne oluyor aşırı sinirlendim