Nev hospital e gidiyorum sinan karageçili çok memnunum. Çok sevecen konuşmalarıyla çok rahatlatıyor insanı.
Hamile olmadan önce lotus hastanesinde ahmet padak a gitmiştim bana tüp bebek önermişti olmaz çocuğun demişti ve bir ay sonra hamileydim. Bu arada Ahmet padaktan sonra sinan beye gitmiştim o moralimi çok düzeltmişti. Çok memnun sinan beyden herkese tavsiyem