Hamileliğimin ilk haftasında gttm o kadar ilgiliydi ki çok begenmiştm ama kızımda gittiğim doktor özelde oldğu için özele gttm ezgiye sdce tahlil yaptırmak için gttm. 34 haftada tekrar ezgiye gttm doğumu devltte yaparım dıe ezgi hanm direk doğumun burda olmaz dedi haklı çünkü hiç gitmedim kadına nıe yapsın 😄 muane etti çok güzel ilgilendi bebeğin omurgasını duruşunu herşeyini gösterdi zamanında devam etseydim olurdu ama sağlık olsn