AnnelikSeruvenimm Arkadaşlar merhabalar tam 14 haftalık gebeyim, iki gündür ciddi anlamda boğazım ağrıyor doktora gittim boğaz enfeksiyonu olduğumu söyledi, ara sıra kasıklarım da sızlıyor. Antibiyotik verdi. Siz nasıl atlattiniz yada neler yapmam gerekiyor
Halimekinali123 AnnelikSeruvenimm canm ben serumlarla bile zor atlattim dayanamadim direk serum serumun icinede antibiyotik konuldu 4 tane ona ragmen hala kirginligi var ustumde cok gecmis olsun ben 12 haftaliktim simdi 15 hafta 5 gunlugum
AnnelikSeruvenimm Halimekinali123 yaaa ben nasıl atlatacağım bilmiyorum her yerim ağrıyor, ben bir de biraz korktuğum için antibiyotiği bıraktım yaa ne yapacağımı bilemiyorum şu an
Halimekinali123 AnnelikSeruvenimm bence bırakma canim dedigim gibi ben serunla bile atlatamadim dogru duzgun insallah tez zamanda atlatirsin