Mucizem33 Kızlar ben hala bebeği hissedemiyorum sanki duygusal anlamda bende mi sknti var aslında mutluyum ama farklı hic bulantim yok 10 gun Oldu ve bitti suan 11 haftalık olacağız normal mi bu durum uyku dışında hic birsey yok bundna mi his yok bende
denizarenmom Mucizem33 kiz ben hareketlerini hissediyorum ama hamile degilmis gibi de hissediyorum hâlâ
AnnelikSeruvenimm Mucizem33 bende 14 hatalij oldum daha yeni yeni tam oturdu duygularım, kendini takip et daha iyi anlayacaksin beni :)
kocisininprensesi Mucizem33 valla bizde 12 haftaya dayandık tek istediğim uyumak ama 3.5 yaşında bi kızım daha var, uyku nerde 🤗🙈
segah06 Mucizem33 canım o haftadayken ben de aynı senin gibiydim. Zaten yavas yavas bulantıların kaybolur. Bu haftalarda gebeligin prenses dönemlerine gecis yapmıs bulunmaktasın. ♥️
Mucizem33 AnnelikSeruvenimm ay sağlıkla gelsinler de insallah takipnediyorim elim surekli baskı olan yerlerde acaba hissetme olur mu diye 🤗
Aysinvebebito Bende de aynı şekilde mide bulantısı yok sadece aşırı yorgunluk ve uyku hali var. 10+2 deyim
Mucizem33 segah06 yani kızımda o kadar çektim ki hem ağlar hem dua ederdim. 9 ay boyunca bulantı kusma suan hic olmaması bazen beni korkutuyor
Ksk1912 Mucizem33 benımde aynı sekılde zaten basından beri miğde blntım hıc olmadı. Sankı hamıle degılmısım gibi bi tuaf hıssedyrm. Gogus hassyetı harıcınde belirtim yok