Benim başlarda nadiren bıçak batması gibi giriyordu , son zamanlarda ayağımı her atışımda kalça kemiğimden dizime doğru yayılıyor . Daha ağırlaştıkça artmasından korkuyorum . Ostrecare kullan dedi doktorum kullanıyorum , ortopedistte sabah akşam parol içeceksin dedi . Doğal kullanabileceğimiz yağ vs bilen var mı acaba ?