ipeknur2709_ Habibe6565 bende sizinle aynı gundeyim beklemedeyiz sabrım kalmadı kavusmak istiyorum 🙈😂
FredericChopin Habibe6565 38+5. Hiçbir belirti yok henüz. Hem bir an evvel olsun bitsin istiyorum hem de korkuyorum. 🙄
1995_ Habibe6565 aynıyız canım seninle. Benimde ikinci gebeliğim, dün akşamdan beri kasıklarımda hafif ağrılar olmaya başladı birde baskı hissediyorum sanki regl ağrısı gibi bir ağrı onun dışında bı tık yok. Bakalım salı günü kontrolüm var
HavvaBaharCiftci Mferideb bende yarin 39 haftalik olacagim 3 cm acilma var ancak sancım yok bekliyoruz 😐