busranne96 Hayır rapor falan sormadılar xraydan geçerken de söyledim hamile olduğumu cihazı kapattılar öyle geçtim yine rapor sormadılar(Sabiha Gökçen’de) ama Adana’da öyle bir şey yapmadılar hamileler geçiyor zararı yok dediler ki zaten doktorlar da onun zararı olmadığını söylüyor zararlı olan çantaların geçtiği cihazmış. Rapor da dediğim gibi son haftalarda isteniyor ilk haftalar hiç duymadım öyle bir şey