enesayazmoom benim de erken doğum riskim var diye suana kadar kullandım 35 haftaligim bu hafta sonu birkacagimizi soyledi . Siz de sordurun dogum oncesi biraktriiyorlar Rahim duvari kalinlastiriyor normal dogumdan sezeryana dönen oluyor .
Erken haftalar olanlar için söylemiyorum bunu kizlar siz panik yapmayin. Sadece doguma yakin olanlar için bu durum söz konusu 💁♀️