Edau9 misslavinia1 Benimde oldu doğumdan sonra geçer diyor herkes umarım geçer.Ablamın da olmuş doğumdan 2 ay sonra falan geçmiş 🥺
Esra2019 misslavinia1 göbek çizgimde, alt bölgemde olmuştu ama doğum yaptıktan sonra geçiyor ki zaten o kabuk gibi atıyor kendini kese yapın sizde soyuldukça iz kalmıyor
2baby1momy Geçiyor arkadaşlar merak etmeyin. Ilk gebeligimde karnim,koltuk altim,özel bölgem karardi. Doğumdan sonra psikolojim bozuldu resmen ama zamanla Geçiyor. Doğum yaptıktan sonra kese yapin😁
2baby1momy Narinsuu Kasinma karnimda oluyordu sadece bide ic bacaklarda o da catlak olusumundan dolayi. Karninizda varsa ozellikle kasimamaya dikkat edin yoksa cok catlak olur.