Lizbonn bilmiyorum vallahi normalde özele gidiyorum özelde kilolu dedi bende farklı doktor bakış açısı olsun diye devlete gittim oda kilolu baya diyete başla sende kilolusun doğumda zorlanırsın bide araştırmaya git bakalım ne diyecekler test sonuçlarını da götür falan dedi