Duyguuuu herşey gösterişe dönüşmüş canım birçok insan göstermelik yaşıyor... ben kendim öğrendim eşime ve aileme söylemek içinde bir pasta yaptırdım beraber kestik yedik pastamızda 50 tl civarı tuttu :)) kekini pembe yaptırdım üzeri full beyaz ve bir tane büyük sarı renkte soru işareti var şeker hamurundan biri kız diğeri bebek hazır figürüde oturttum oldu bitti 😁😂 yedik Ooo maşallah dedik isim konusunda kararsızdık eşim azcık şok oldu 😂