Merhaba hanımlar, 39+0 ikinci gebeliğim. Bugün doktor kontrolüne gittim sancım ve açılmam yoktu. Doktor alttan muayene etti, öğleden sonra kahverengi nişanım geldi. Aradığımda sancı ya da su geldiğinde hemen hastaneye gel dedi. Ne kadar sürede doğum olur sizce? Tecrübeli annelerden yardım bekliyorum.