SuzanSuzi1 Selam kizlar biz kızımla 24 haftalık olduk Allah’ın izniyle sırt ağrısı ve kabızlık dışında şikayetim yok çok şükür ufaklığın tekmeleri de günümü ayrıca neselendiriyor sizler ne durumdasiniz kaçıncı haftadasiniz nasıl.geciyor günleriniz 😍🤰
Eldgrn SuzanSuzi1 24+2 alt bölgeye tekmeleme ile geçiriyoruz günümüzü dün göbekten bu gün alttan vurmalar var onun dışında şükür herşey yolunda gidiyor 🥰
SuzanSuzi1 Bu sene kız senesi galiba bizimde yormadan gösterdi kendini 😂 sağlıkla sihhatle kucağımiza alalım inşallah 🌸🌸
dideeyyy 23+5 olduk oğlumla🙈 Sırt ve bel ağrısı ha bir de ara sıra kasık ağrılarımız oluyor. O da dinlenince geçiyor🙏🏻