Kızlar 1 ay 6 günlük bebeğim var doktor hamileliğinde idrar yolu enfeksyonu geçirdinmi dedi evet dedim kızıma tahlil felan yaptı idrar örneği aldı sonra bebeğe enfeksyon geçmiş diye 7 gün boyunca iğne verdi başına böyle bir olay gelen varmı yada bilgisi olan tamam enfeksyon geçirdim ama öyle abartılcak gibi değildi birde bebeğim çok kusuyor her emdikten sonra kusuyor gazını çıkartırken bazen kusarak çıkartıyor herkes ay çok kusuyor ay böyle kusuyor diyip duruyor doktorlarda kusması normal diyor çevreme anlatamıyorum napabilirim