GzdeBilgeYlmaz Kızlar yanığa ne iyi gelir aşırı sızlıyor soğuk su felan tuttum hemen ama bir işe yaramadı 😔
cnssy GzdeBilgeYlmaz önce hemen buz koyun . acı cok varda anestol agrıyı alır . uzerıne de yanık kremı varsa silverdin fito olabılır
Prenseskuzum GzdeBilgeYlmaz silverdin hamilelikte önerilmiyor diye biliyorum yinede arastirin derim. Soğuk su tutun acisini alir ins 😪😪
HuriyeTrkolu GzdeBilgeYlmaz yumurta beyazını çırpıp yanan yerin üstüne sürün ve bekletin ilk yandığın da hemen yapılınca hiç acı kalmıyor ama biraz zaman geçmiş yine de deneyin derim
HuriyeTrkolu HuriyeTrkolu bence bir deneyin derim normalde iz vs kalmaz bile ama sadece vakit geçtiği için emin olamadım
GzdeBilgeYlmaz 36. Haftadayız bebiş yanan bölgeye geldi toplandı acaba bir sıkıntı olmuş mudur 🙈☹️☹️☹️
Seyma_ GzdeBilgeYlmaz bi acile gitsen 😔 bizi de haberdar etsen. Aloe vers cok iyi geliyor bu arada icindeki jel
gonulcelen GzdeBilgeYlmaz bnm de yandı geçen cnm ilaç süremezsin silverdin falan yasak Bn bol bol yagladım Hindistancevizi yağıyla 1 haftada gecti tabi ince bir çizgi gibi yandı bnm ki bilmiyorum sizinkinin boyutu neydi ama şuan kabuk kısmı bile döküldü
GzdeBilgeYlmaz gonulcelen benim kide ufak bir bölge fındık büyüklüğü kadar kırmızı oldu ve kabardı sızlıyor bayağı, bebek o bölgeye toplandı sanki yandığım andan beri orda siz de de böyle oldu mu
Bulutalazinannesi gonulcelen ya benim de geçen gün bacağım yandı kaynar su döküldü. Baya su topladı kabardı benim hiç aklıma gelmedi doktora sormak 1 tüpe yakın silverdin kullandım, acaba ne gibi bi sıkıntı yaratır ki şüphe duydum şimdi