Ben bi düşük yaptım kan uyuşmazlığı vardı. Düşükle sonuçlandı. Doktor muayenesi oldum .Doktor bebeğin olur dedi. Eşimi doktora görürdüm doktor 2mm bi fıtık var geri kaçma olur dedi. Sperm testi verdik sperm sayısı güzel ama hızında sorun var dedi hamile bırakacak kadar değil dedi ilaç verdi 3 aylık ve keçiboynuzu kullanın dedi . Biz şimdi bunları yapıyoruz benim gibi olup hamile kalan var mı.? Ne kadar sonra hamile kaldınız?