Ben de dış gebelik geçirdim. 2 doz metotreksatla düşürüldü. Beta hcg 910iken İlk doz yapildi fayda etmedi düşüşe geçmedi.2. Doz yapıldı ondan sonra düştü.1,5 ayda sıfırlandı. 3 ay sonra rahim filmi çektirdim. Sag tupum tıkalı çıktı. Film sırasında onu da açtılar çok şükür . 2 ay sonra da yeniden hamile kaldım.