Ben şuanda 29 haftalığım ve iğneyi vurulabilmek için kızımın 34 e kadar durabilmesi için dua ediyorum iğneyi doğum daha da yaklaşınca vurmayı tercih ediyorlar yani bende daha fazla risk görseler daha önce yapcaklar bence vurulmalısınız ciğer problemi önemli bir neden kaldıki astım vs neden oluyosa ilerleyen yıllarda çok çok zor alerjik astımım var ne çektiğimi ben bilirim yaz aylarında doktor diyorsa ihmal etmeyin yaptırın zararlı birşey değil doğumunuz olsa küvezde kalma süresi artabilir dikkat edin