AsyaveAnnesiii 18 haftalık hamileyim karnım çok çıkmadı ama göbek deliğimde bi ağrı acı gibi bir sızı var başınıza geldi mi sizlerindir normal mi ?
Lavinyaa8 AsyaveAnnesiii bende de oluyor bende düşünüyordum neden oluyor diye herkeste oluyor demekki
AsyaveAnnesiii Rmysa0308 merak ettim bende bugün uzanamadım çok oturdum acaba ondan mı diye teşekkür ederim :)
Elif-mrl 32 haftalığım ağrıdan ziyade kaşıntı oluyor göbek deliğim ve çevresinde inanılmaz zor oluyor 😢
AsyaveAnnesiii Elif-mrl ya gerçekten her hafta başka bi ağrı başlıyor Allah sağ salim kucaklarımıza almak nasip etsin 🙏
AsyaveAnnesiii Lavinyaa8 göbek büyüdüğü için oluyor demekki tam büyüme haftaları heralde bu haftalar benim daha yeni yeni karnım çıkıyor