momofatlas34 Merhaba sevgili anneler, daha önce Ali İhsan hocaya gidenler vardı aranızda. Çok güler yüzlü pozitif bir doktor olduğunu duydum. Memnun musunuz normal mi sezeryanla mı doğum yaptınız/yapacaksınız?
Bernei_34 momofatlas34 merhaba lar bende Ali ihsan hocanın hastasıyım 13+3 benım en yakın arkadasım tedavi ve dogum yaptı kendısınde o surec lerınde herzaman yanındaydım sonrasında bende cesaret buldum denedim ve cok sukur sonuc olumlu mükemmel bı doktor Rabbım ıkı cıhanda da yüzünü güldürsün. Ailemizden biri oldu ve çok ozluyoruz muayene suresine kadar kendisı 😊
Bernei_34 Yeni gördüm kusura bakmayın daha mınıgız bız 14 haftalık 😊arkadaşımın dogumu epidural oldu. Bende o sekılde tercih edıcem gibi