Arkadaşlar 32+2 deyim ikiz bekliyorum salı günü kontrol’um vardı nst de sancım cikti ve salidan bu yana gece özellikle bıçakla kesiliyorum sanki yarın kontrol um var bakalım doktor ne dicek erken doğum olabilir mi? Erken doğum yapanlar varmı biraz moral e ihtiyaçim var😔