KayraVeAnnesi_06 Kızlar 31 . Haftamdayım . Bugün kontrolüm vardı , kan verdim . Karaciğer enzimlerim yüksek çıkmış , benim gibi bu durumu yaşayan var mı
Sila66 Hamile olmadan önce mantar yemıstım köyde yüksek çıktı dedıkı kullandığın bı ılac yapmış olabılır dedı ben zehırlendım sanmıstın
KayraVeAnnesi_06 Yarenn92 Yarın gidecem tekrar çağırdı ama ben endişe ettim Nasıl bir yol izleyecek bilmiyorum doktorum O yüzden benim gibi aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olsun istedim Teşekkür ederim 🙏🏻
KayraVeAnnesi_06 Yarenn92 Yarın gidecem tekrar çağırdı ama ben endişe ettim Nasıl bir yol izleyecek bilmiyorum doktorum O yüzden benim gibi aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olsun istedim Teşekkür ederim 🙏🏻
elif8selim Benimde 8-10 haftalar arası yüksekti folik asit vs tüm ilaçları kestim yağsız sağlıklı beslenmeye çalıştım bi kaç haftada normale döndü merak etmeyin dikkat edince geçiyor
KayraVeAnnesi_06 elif8selim Bende zaten şeker çıktı , sağlıklı besleniyorum neden oldu bilmiyorum Bakalım yarın tekrar gidecem ne diyecek endişe ettim Vitamin kullanıyorum birde tiroit ilacı alıyorum
Yarenn92 KayraVeAnnesi_06 benim ilk başlarda safra kesemde taş çıktı ondan yükselmişti sonra biraz yediklerime dikkat edince düşmüştü en son 21 haftada kaşıntım oldu doktora gittim gebelik kolestazı dedi ilaç verdi onu kullanıyorum şu an 30 haftadayım doğuma kadar da devam etmem gerekiyor yoksa erken doğum dedi doktor çok şükür şu an bir sıkıntı yok.İnşallah senin farklı birşeydir ve hemen düşer değerlerin 🌸