Merhabalar.. 14 haftalık hamileyim doktor 1 hafta önce sıvı az dedi günde 4lt su içiyorum sebebini öğrenemedik. Günde 1 bardak havuç suyu içiyorum, bugün kontrole gittiğimde azalma yok ama artış da yok dedi. Çok çaresiz hissediyorum. Başka bir önerisi olan var mı? Şimdiden teşekkürler..